människor med hjärtan som du och jag

Haft ect idag mår skit idag efter behandlingen och det känns som om att jag har extremt mycket att fixa men jag skjuter det åt sidan för att jag just nu inte finner styrkan till att göra det. Känns som om att ångesten dödar mina andetag och jag saknar mig själv. Önskade mest av allt att jag vaknade upp en dag stark så som förr. Saknar vissa personer i mitt liv gammal vänskap tänker man på då och då. Dom som somnade in finns också där. Saknar jobbet saknar sånt som gav mig kärlek och inte brändes.  Det är svårt att vända blad och ge ett nytt intryck på en förändring. Tiden går och i maj är det ett år sen som jag låg inne då det va som värst men jag är långt ifrån det. Det är jag glad för men jag gör detta för min familj och dom som jag älskar annars hade jag skitit i allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback