hold your head up high

De där med kärlek är en stark sak som amors pil som träffar rätt i hjärtat. Jag har varit låg idag och grubblat på varför. Jag är nog igentligen inte redo att dra ifrån det som är just nu. Jag känner av pressen men måste finna fokusen att allt blir bra. Man klarar detta de har varit värre innan. Tror aldrig att jag saknat någon så mycket som jag gör nu han träffade amors pil precis i den delen av hjärtat som han satte sitt namn i. Du är guld för mig du är min vardag och min starkhet. Jag har respekt och till viss så försöker jag att lita på dina ord även om de är svårt. Jag har aldrig haft svårt att lära känna folk men du är speciell och det känns som om att du är den första i hela mitt liv. Jag kanske har svårt att visa omtanke på rätt sätt för dig ibland men jag vill att du ska veta att jag står för det jag säger och det som jag skriver. Jag kommer att finnas där för dig genom allt spelar ingen roll vad. Jag har lovat dig att inte ge upp och jag skulle aldrig göra det heller. Stunderna med dig går inte att förklara även om jag har en kass dag att allt känns skit så fixar du den i alla fall. Det går liksom inte att motstå din utstrålning. Du har nyckeln till mitt hjärta och jag är glad att jag fick den här chansen. Även om jag ibland är rädd för att bli sårad. Jag kommer att sakna dig och sakna din röst ditt skratt och din envishet. Glöm inte bort att du är värdefull att du betyder mycket för andra också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback