<3

 
 
 
 
glöm inte bort att du är värdefull inte bara för mig utan runt omkring alla andra som finns i din närhet. finns här för dig även om det finns perioder som jag känner mig svag. om det skulle komma en dag då vi skulle skiljas åt så skulle jag alltid finns där för dig genom allt. du är inte bara min andra halva utan också min allra bästa vän. jag hoppas att du vet att du måste vara rädd om dig själv jag skulle aldrig kunna tänka mig en enda dag utan dig i mitt liv skulle kännas så jäkla fel att andas utan din närhet. du gör mig stark och jag vill aldrig ge mig av. jag hoppas att vi får det livet som vi önskar oss. jag är stolt av vara din tjej och jag är otroligt stolt att du kämpar på även om du har det tufft som du har det. glöm aldrig att jag finns här igenom allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback