tisdag

Solen skiner och för tillfälligt så känner jag mig stark för jag måste fixa detta nu för de är inte långt kvar tills allt har läkt som det ska. Saknaden kan jag hantera bättre idag en för några månader sen. Min bror peter fyller den 19 april och det är klart att man tänker på det också mycket men livet är som bergodalbana upp och ner så kommer det alltid att göra oavsett. Det gäller bara att hantera sina känslor på rätt sätt. Det som har varit har varit och är inget som man kan vrida tillbaka och göra skillnad på. Mycket är på gång och jag ser fram emot det. Dags att bli starkare jag har kastat bort så mycket av min tid med sorg och insett att jag istället skulle kunna ro om mig själv. Man kan inte påverka andras levande eller beslut fäll aldrig en tår för någon som aldrig skulle fälla en tår för dig. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback