regn väder

avskyr dessa dagar då regnet faller som det gör. det blir så mycket enklare att solen skiner och värmen finns istället för detta, det är så betydligt mycket lättare att vara glad då. detta väder gör en nedstämd och man har ju inte lust att gå ut på en lång promenad heller. brukar gå ner till hagen med hästarna här bakom huset där vi bor och jag saknar verkligen att vara i stallet men oftast så måste man kunna vara flexibel och kunna ta sig fram och tillbaka så det är bara att vända i 5 månader till. doris älskar att vara i stallet också. det finns mycket som man saknar att göra typ som camilla och jag när vi hade tjej kväll på onsdags klubben eller när jag och jannika softar. men svårt också när man bor på landet så har en fundering på om jag ska kirra busskort istället i alla fall just nu så man kan göra lite andra saker som får en att bli gladare.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback