förlåt

Förlåt om jag inte varit den bästa. Förlåt om jag betett mig illa förlåt om allt rasade. Jag vill bara göra rätt men de är svårt att försöka att vara bra. Jag hoppas att alla där ute kämpar på när de är tufft. Jag avskyr när alla andra mår dåligt jag önskade att jag kunde hela världen och göra tårar till lycka. Jag kommer aldrig att bli perfekt och jag fattar nu hur svårt allt kan vara ibland. Skuld. Förtvivlad och en saknad. Önskade ibland att livet kunde vara bättre ibland. Jag vet att mitt sätt också kan vara fel men man får lära sig av misstag och fel. Det blir en erfarenhet tillslut. Förlåt för alla gånger som jag kan flippa ur eller att ångesten tar över mig. Älskar dom som finns i mitt liv och tänker på dom som funnits där för mig.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback