hemkomen från enköping

vi har varit hos syrran och sovit över där tills idag så vi kom hem nu på kvällen, skönt att komma bort ett tag faktiskt. Veckan blir nog lugn sebbe börjar i skolan på måndag och jag ska på möten om ECT. Mådde inte så bra efter behandlingen igår trött muskelvärk men de värsta va yrsel och ont i huvudet. Men det går snabbt över som tur är! har varit grubblig dom senaste dagarna, känns som om att jag inte trivs där vi bor nu, känns för stort. Jag har ju alltid känt så att jag vill bo litet eftersom det känns tryggare, men kanske bara en vane sak? jag vet inte. Vill ju heller inte flytta ifrån pappa nu när man bor så nära..Men det kanske lägger sig? känner mig liksom orolig och så just nu, men kanske är mitt inre? önskade bara att allt kunde bli bra fattar inte varför det ska kännas såhär ibland. Har fått hem min ring nu också så ska lägga upp en bild i morn. Nu ska jag glutta på mtv sen blir det nog slagga tidigt behöver vila.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback