Babe

tomt här utan dig och utan våran fina hund. känns som om att jag går emot motvind  jag saknar dig mera en vad du tror. jag tänker varje dag på allt varjegång min mobil låter tror jag att du hör av dig. när kvällarna kommer också ångesten att du knappt orkar att höra av dig jag förstår om du är trött på mig. kanske söker du en ny? som är i bättre form en mig både psykiskt och fysiskt? jag vet inte längre sitter här på mitt rum och funderar vad du gör de är ju helg festar du ?  allt som oroar mig  jag sitter som jag sitter brottas med mig själv att jag ska bli bra känns som en motgång mot mig att du lämnar mig i det svåra. ..finner nog inget mera att skriva finns för mycket ångest och frågor utan svar.önskade att jag ibland kunde se framtiden och lugna sig. önskade att du var här och besökte mig. vi ses någongång tillsdess kommer saknaden att göra ont. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback