så arg inombords .

men varför känner man så? så jävla myvket frågor och tankar kring migsjälv, vad får mig glad ? inget.
vad vill du göra? inget. hur vill du att din framtid ska se ut? inte fan vet jag. Kan du sova på nätterna? nej jag drömmer verklighetsdrömmar och det tar kål på mig, allt är en dålig dag i dag precis som i den där jaget svackan att när man faller längst ned så vänder allt ? ah jotjena när då? Jessica kom tillbaka till avdelningen idag och jag ska ha permission får se hur den kommer att funka inte speciellt på topp idag kan jag ju erkänna. Önksade bara att man kunde spola tillbaka tiden och kunna vara lycklig som alla andra jävlar där ute ! avskyr saknad och hatad.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback