flaschback.

 
 
 
 
 
Sarah Elvan Mona Lisa Olsson Född 8901296940
uppväkt i Ransta med sina föräldrar och syskon varav hon är den 11 där med namnet eelvan eftersom hon
heter elvan i mellan namn. Har en storebror som heter Sonny som är född 85. flyttade tidigt hem till storebror Peter Andersson och hans tjej Veroncia Andersson som fick två söner Emil och Elliot. vid 17 år flyttade sarah till västerås pluggade hotell och restaurang sedan tillbaka till sala 2008, 2009 dog Peter i ett hastigt sjukdomstillstånd. Hela världen stannade så som Peters Älskade hjärta. 2010 kom en ny deprission men kom över den ganska  snabbt då hon träffade killen Posze som han kallas, sommaren 2012 så försökte hon ta en medicinöverdos slussades vidare till familjeläkare fick mediciner men åkte på en stor blödning, blev sjukskriven och gick in i en livskris som slutade på ett olyckligtsätt i januari 2013 hamnade hon i en deprission som höll på att kosta henne livet, just nu sen 4 veckor tillbaka så befinner hon sig på avd 95 med bra personal och ska delvis slussas hem igen, men hjälp av dem att finna livslågan igen.
 
 
Bästa sättet att överleva är ens minnen som har gett en kärlek och lärdom. Att älska sig själv att förlåta och att gå vidare. Att förstå att livet inte kan bli densamma som de varit att ältande inte ger en styrka utan bryter ned en. Att grårta ut, att vara arg och ledsen.
 
 
 
 
Fina 15 år, älskade livet som mest detta kort är taget hemma i mitt rum i Peters lägenhet på atterbomsgatan som ligger i Gränby i uppsala. Fick mitt allra första jobb som servitris.
 
 
 
Fina Peter på sin födelsedag 30 år gammal ! tiden går fort och folk man älskar kommer en dag att lämna jorden men inte så tidigt som du fick. Finns så mycket kärlek och minnen.
 
 
 
samma dag som begravningen har nog aldrig velat se verkligheten som den var då? varför? varför jag? varför min familj?  nu? ville bara va lycklig. leva i det liv som man hade växt upp med. Den enda dagen i mitt liv som jag gråtit så otriligt mycket !
 
 
13 år gammal, redo för nya äventyr efter ekebyskolan. Smal och tanig redan ätstörningar och själmords tankar. Tiden då man skar sig och orkade inte att leva, Peter räddade mig. Jag lovade han att inte falla så långt ner igen.
 
 
flickrummet hemma i Ransta.
 
 
 
 Sala 2008. trodde att livet skulle bli en förändring.
 
 
sista sommaren inna man lämnade 7 år som man kämpat för för nya utmaningar och nya människor.
 
 
 
 
 
 
Doris och jag
 
 
 
 
smal ensam och sorgsen trodde aldrig att jag skulle träffa kärleken igen.
 
 
Posze obeskrivlig kärlek Jag älskar dig igenom precis allt !
 
 
 
finast och underbarast i världen. Tackar Gud för att vi fann varandra.
 
 
 
Posze, du har lärt mig mycket genom dom här åren därför känns det bra att du finns vid min sida.
 
 
 
 
 
Rip Rami våran älskade vän, du lämnade oss en tomhet !
 
 
 
<3
 
 
 
brunett eller blond?
 
 
 
 
älskade Tara saknar dig!
 
 
 
stora syster och jag !
 
 
hyttgatan var en plats man minns av kärlek och vänner !
 
 
cafe dreambook hookade vi alltid till på !
 
 
sjuka doris som piggnade till !
 
 
 
första lägenheten ihop!
 
 
 
 
Malaga värmde oss om hjärtat.
 
 
varför är livet orättvist med bråk och droger ?
 
 
avslutar detta inlägg med kärlek och saknad..
 
 
 
älskar dig sovgott kära bror.
 
 
 
dags att finna styrka för att orka att komma tillbaka igen.
 
 
mvh Elvan.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback