Folk som jag älskade

Hora, idiot psykopat , fitta hm allt man kan vara när de är problem med något är de mitt fel men jag ser inte att jag gör fel enligt alla andra altid jag, men jag försöker att jobba jobba fixa lägenheten är man inte lite bra? bekräftelse är det man behöver eller ? blir bara trött av att tänka eller nej jag vill bara gråta eller bara knacka på min högra hjärtkammare och lyfta på det jobbiga kliva ur ´till det som kan vara bra. Som i ett sagoland finns så mycket människor som man saknar genom livets vägar men kanske är det så? att man ser sen efter ? att man ´kanske inte är perfekt eller att om man visade omtanke på fel sätt ? många säger till mig men sarah du är inte du du är någon wannabee vad har hänt med dig ? wehaaat de är ju de jag säger vart är jag ? tjejen med glöden som ville allt som älskade av kärlek och levde från dag till dag. Tur att man har sin staff som finns hos en när de är som jobbigast inte nog med det utan mitt jobb är som min familj.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback