Me And My Self !

Då var det Söndag kväll dårå, fars dag, jahapp käka tårta lira bingolotto men vaknade faktiskt tidigt dag Fredde och Kalle va över till oss igår, tror jag somnade runt 3 och Sebbe senare endå, så idag blev det städa handla och hämta paket min fina taklampa hade kommit riktigt gryyym! Syrran och Lars kom över en sväng, haha nu får du allt rensa ur garaderoben, men vad? skönt att ha kläder skönt att känna att man kan skämma bort sig själv efter det slit med jobb som man har haft. Känner verkligen att jag har saknar att jobba denna helg, när det blir lite mindre jobb så kliar det i fingrarna eftersom man är van att jobba, de är något som jag aldrig kommer att tröttna på ! hm religonen då? blev inte mycket med skolan som jag igentlugen måste ta tag i. I allefall om det ska bli en framtid. I morgon är det jobb och efter det träna som gäller måste hålla ryggen tränad då man jobbar med ett slitsamt yrke, efter det blir det hem till svärfar och fira hans farsdag, dock så fick vi lite glada nyheter idag nästa månad den 19 dec drar vi på kryssning med hans familj till Riga, ska bli soft ! nej nu slagga sen jobba ! 


Peace.






pysslet som jag fixade förra veckan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback