Festprisse ;)

haha livet är en fest eller vad säger man? haha Becca och brorsan ville ju inte festa dom skulle ju igentligen ha Dorran, men sen fick man ett litet mess av Becca, jag drog ut till mamma och lämnade Dorran hem igen hämtade Becca och fixade oss hemma hos dom peppa till dom så dom blev fest sugna och jag snälla jag bjöd på groggar haha! drog på fest hos Madde trevlanstrevlans, träffade lite nytt folk vilket alltid är lika kul! knalla ner till hotellet kändes som om isbjörnarna skulle hinna ifatt en men bara bita ihop ville ju ta taxi men ingen annan som ville det men men, kom in väntade på Ida längelänge men kvällen blev pepp och jag kände mig som en festprisse men alltid ska det ju dyka upp lite smått, dock denna helg mådde jag bra dagen efter ingen värk eller så duktiga jag, för jag lär mig av mina misstag sen förra helgen :) men nog om det och till det onödiga att folk inte kan ge fan i det förflutna, ge fan i mig och mina vänner, jag skiter i att du tog m E det var igentligen det bästa som kunde hända just nu, jag skiter i om I gick fram till dig men att du skulle loska mig i ansiktet? jaaa men gör det jag är inte rädd inte för dig eller för någon annan för varför ska man gå och vara rädd för folk? ganska onödigt, och dessutom hon och jag kollar inte din jävla blogg eller kommenterar den men du har så svårt att fatta det, och synd om I för att hon är med mig? bullscht alltså jag höll på att garva ihjäl mig när ni står och kollar på mig och snackar, det gjorde man när man gick på dagis! gå vidare med ditt jag bryr mig inte jag har det mesta just nu som jag vill ha, och dessutom bra jäkla vänner som finns för en GULD till er säger jag bara! nej nu blir det mys med Dorran eftersom mamma kom förbi kl 7 i morse med henne, om jag sakna henne min bästa staffe!

pusshej!





"Allt löser sig tillslut, finns alltid ett svar på varje fråga!"






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback