Lill lördag!

Tisdagden var underbar med ett bra sällskap och roliga händelser, Lisa fixade klart mitt rum med målningen så nu väntar jag bara på att min käre bror ska spackla och fixa så fondtapeten kommer upp! Onsdag i dag lill lördagen haha, underbart fin dag jobbade i morse ledig från praktiken idag riktigt skönt har nästan målat klart trapphuset nu, gud så bra det kommer att bli jag, favoriten och Ida målade som tokar, hann dock med en mysig promenad med Dorran i det fina hästvädret och alla fina löven, så dom här dagrana eller senaste veckan har varit riktigt bra trots upp och ned gångar men det måste man vel få ha? eller ? annars så kan man ju aldrig komma vidare, men jag vet att det kommer att komma flera dagar som kommer att kännas piss så just därför bara att suga åt mig och att njuta av att dom små stunder det pirrar i kroppen och att man är glad att man lever för det just då! i morn väntas praktik 13.30 till 22 sen så är det bara en vecka kvar sen är examen snart här, så sjukt bra! nu ska jag bara vara sen blir det ut till Morsan och Farsan med ett jäkla bra sällskap ;)



HÖÖÖRS!






Ibland så saknar jag det litelite, men just då tänker jag tillbaka och plötsligt så saknar jag ingenting!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback