Höstburr.

Dagen har flytit på fick faktiskt skrapa rutorna i morse när jag skulle iväg till praktiken, haha snacka om vad vintern är bakom hörnet, inte nog med det att det faktiskt snöade idag! jag kan tycka att det är mysigt med en varm kopp med choklad levande ljus och lite fin musik och bara sitta och njuta av det burriga höstvädret, haha har jag blivit galen? eller bara lat? vart tog festprissen vägen? jo jag sparar mig till löning eftersom mina provsvar och mitt blodtryck inte har varit så bra dom senaste veckorna och sen att jag haft ont i njuren igen, men den sista då smäller det då får man ta igen dom helger man har varit på lat sidan! från det ena till det andra har varit tjejkväll med taco och massa snack och skratt så nu är brudarna och kollar när killarna spelar innebandy och jag svek eftersom jag ska ducha och sen att Dorran blir det för kallt att vänta i bilen, men sen blir det hyra film och bara vara.. skulle ju inte sitta helt fel att bara ha någon att kramas med skratta med, finna lycka med. Men det kommer man ska vel inte påskynda kärlek så mycket det tar ju sin tid om man vill ha det bra! Mamsen va nyss förbi hjälptes åt och spackla den där jäkla väggen så i morn blir det måla igen i det tråkiga trapphuset och fixa lite annat skit sen då? jo kolla handbolls match med tjejorna, synd att inte J kunde vara med och spela haha ser alltid lika rolig ut :) nåväl brukar alltid dyka upp massa saker på helgen, men nu just nu så är ensamheten lockande men bara för en liten minut att bara tänka igenom vad som är just nu, kanske tänka lite tillbaka och kolla och jämnföra, visst har saker och ting blivit bättre men det kommer alltid att finnas lite smått som berör en, men som sagt gråt aldrig över någon som aldrig skulle fälla en tår för dig, sakna aldrig någon som aldrig skulle uppskatta dig tillbaka, man kan spara det till den nästa man finner, men ibland önskade jag också att man bara kunde få stanna tiden lite, att bara njuta av vissa stunder men livet går vidare, det är vel tur det !

puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback