Tagga för Jobb !

Tagga för jobb snart känner mig pigg trött nog efter den dryga jobb natten med all jäkla snöööö, men men så är det jag somnade och vaknade att Filip kom hem med blommor som han hade överraskat mig med, men det bästa va när han kröp ner och kramade om mig, sen så vaknade jag av att Polskan kom förbi på fika och självklart en till väska i min samling haha denna gång Dolce Gabbana älskar verkligen min nya väsk garderob hellre det en att ha massa skor haha ! sen så mös pös vi hela dagen och jag fixade klart läxor satte VG på några kurser plus att man fick mejl från läraren att hon ville ha min biståndsbedömning som lärare matreal för att lära ut eftersom det var det bästa som hon hade fått in, så bra dääär för mig ;) på kvälls kvisten så körde vi blom till julbord sen hämtade igen efter det hälsa på grabbarna pontus, anton mackan och blom igen drog till brorsan och checka in hans fest åkte ut och gled lite och nu snart dags för jobb medans min fina och Dorran myser! dessutom så har vi provkört Audi A6 s6 a så sjuuukt fin och har vi tur så köper vi den ! yey ! i morgon blir det knivsta eftersom det blir den enda lediga dagen från jobbandet, ska bli skönt har saknat Lunkan och Filips mor och far och Dorran stormtrivs ju där, så jag och Svärmor ska iväg och kolla julklappar till Filip sen blir det utgång med Lunkan ? iaf han ska ut med hans innebandy lag och vi ska köra så bara haka på :) nej nu blir det jobbet !

Seee ya!







<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback