Jobba 24/7

Men jag klagar inte för det för hela veckan och julen så kommer det bara att jobbas som vanligt 3året gillt, men på nyår så är man iaf ledig och det ska bli sjukt bra ! jäkligt jobbig natt men masvvis med snööö det tar ju aldrig slut sovandes stådndes hemma somna ngn timme sen va det iväg att jobba igen, haha städa som en tok men mys fick lite julkänsla iaf, och min fina Filip låg kvar och sov och sen va det bara att krama om och pussa för då va det hans tur att jobba och min tur att sova för nattens jobbande igen, jobb narkomaner? nejdå. På torsdag så blir det sista julhandel med svärmor så sjukt mys och bra helg det varit att bara släppa loss som vi gjort? ligger och brottas på köks golvet och din mamma bara ler, haha! mys stunderna i skogen med Doris och massvis med snö och den roliga lördags kvällen som vi hade med Lunkan, uppsala livet är sjukt bra och jag stormtrivs och jag är den lyckligaste som får dela det med en sån bra person som med Filip! från det ena till det andra så blir det pluggande nu prov om 2 dagar sen tvätta duscha bädda ner mig i soffan och sooova och bara sakna och sen jobba igen, haha vilket liv? men om jag längtar efter det nya året så sjukt mycket planer är på väg, nej nu ska jag pussa på våran fina lilla Dorran !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback