Pandora Berlock.

Lördag sov ganska länge idag efter att jag hade jobbar inatt vaknade först kl 14, somnade om och vaknde halv 7 fixade käk och Freddy kom förbi oss och snacka lite, får se vad kvällen har att erbjuda. Iallefall siter och kollar efter ny berlock till mitt Pandora armband jag vill ha ngt som har symboliserat styrka och hopp detta år eftersom man har gått igenom ett ganska stort projekt. Ett projekt som inte någon annan skulle ha orkat med, mycket saker som man har förlorat men så är det om man hamnar i fel vägar, jag har iaf med förra året lärt mig, att jag är jag jag skiter i vad andra tycker om mig, jag mår inte dåligt över mitt förra liv elle något annat, jag har fått skinn på näsan eftersom jag vet att det inte är alltid är fel på mig och att jag faktiskt också kan vara bra. Jag har insett att det finns ett liv, lev för dagen och njut ! så är det . Nu ska jag mysa med Doris och sen fixa mig i morgon är det iallefall Fars Dag !


Peace.












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback