i remeber me

Världens bästa dagar har jag haft årliga crousing i sala på valborg jag jobbade med medlemmarna och jimmy och linda jobbade också pölsa körde uffes buick med lena och micke senare på kkvälln jobbade jag och pölsa ellen kay band och pepita slappers spelade. Torsdag släppte pölsa av mig i norrby städade sen hem till farmor och pölsa kom med sin buick som han köpt åkte till västerås och inhandlade saker till den sen vidare till sthlm hem till pölsa hämta upp jimmy åkte till svea vägen och kolla läget. Innan de va de garaget med lite fix. Fredag fixade på stan och pölsa skämde bort mig. Hem käkade vidare till falun till han storebror cristian och hans tjej sarah vi gadda oss och hade trevligt. Lördag veteran marknad och fixade oss och åkte till södertälje på rockabilly fest presidenten i pölsas klubb fyllde år vi åkte våran buick skylar 64a uffe körde linda jimmy och tuckan min president hakade på jjävigt trevliga människor som man träffade oavsett osäkerheten så är jag glad att vi åkte dit. Vi va hemma kl halv 6 i morse alla va fulla och trötta. På ett sätt även om ens kille har mer tjej kompisar så lär man sig att ej vara svartsjuk även om man blir de ibland. Det finns faktiskt människor där ute som bryr sig och pölsa är en av dem. Jag älskar dem som jag har i mitt liv. Runt omkring mig jag är stolt över pölsa efter allt han har gått igenom. Han gör mig stark och får mig att känna att jag börjar att få tillbaka mig själv igen. Jag kan stolt säga att jag kommer ihåg mig själv lite nu. Jag kanske inte är den bästa flickvännen men allt som vi går igenom gör mig starkare och att jag får lära mig att lita på människor igen. Min snälla pojkvän gav mig en gadd också. Tack för dessa dagar jag behövde allt det här för att förstå vad livet har för mening. Kommer aldrig att ångra att jag valde att leva ett liv i rocka billy världen
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback