kära pappa

Tiden rinner ifrån oss. Inget händer och du är där du är. Vi kämpar varje dag för att få hem dig. Önskade att jag kunde finnas där hos dig. Krama om dig. Att säga att jag älskar dig innan de är försent. Jag är bara en bland miljoner känns det som. Jag är maktlös. Men inom mig i mitt hjärta finns du. Jag kan bara torka mina tårar från min kind. Jag lovar att älska dig igenom allt. Så mycket som det bara går. Önskade att jag kunde följa med dig till himelen om de vore så. Men har livet nu för att bevisa att jag klarar av detta. Pappa min älskade tommy. Jag försöker varje dag att finna styrkam att få din sista tid att bli bra och utan lidande. Är tacksam för alla år du vart i mitt liv. Jag önskade att du fanns längre och jag hoppas att det blir så. Att du får vara morfar till mina barn. Älskar dig. Din sarah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback