onsdag

Har funderingar på boende man har 40.000 saker att tänka på hur ska man göra si hur ska man göra så? När man inte ens kan gå in i sitt eget hem känns inte som hem känns som en flykt bort från att slippa att må dåligt. De är ect man äter ångest medicin man har fått matschema ställde mig på vågen idag 12 kg på 3 månader så fort man äter kommer de upp. Är glad att blödningarna har slutat men känns i själen att förlora något som kunde bli ett liv. De är som de är man slutar oftast själv på ett vägval i livet alltid ska man fan få leva om allt. Jag hatar detta jag hatar allt men mest ledsen för att jag inte kan påverka mina känslor just nu jag hoppas att folk kan se mig som en bra människa någongång i livet. Dags att dra vidare.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback