mamma fyller år.

Haft en bra helg hittils mått ganska bra också tills man träffar fel människor som ska påstå saker och trycka ner en. Men orkar inte att bry mig man är människa själv och jag vill inte glömma bort mig och mitt hjärta för att få ett bra välmående. Mycket har hänt men jag vet vad jag gör och inte gör och tydligen så vet du inte det. Det är ditt problem och du valde detta så visst jag släpper de där nu kan inte leva i det gamla när livet ger en nya möjligheter. Ska fira mamma nu för hon fyller i morgon är det söndag blir en tomhet och en dryg vecka som kommer tillbaka i ens vardag. Men de är som de är man kan inte få allt här i världen.


Nytt liv & nya möjligheter, du vet vad du gör och inte gör men tydligen gör inte jag det? Vill nog inte veta heller, som sagt din ensak inte min. Hoppas du har det kul iallafall..

2014-01-25 // 18:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback