kan få de när du minst skulle tro.

Minnen och bilder av allt som vi gått igenom sedan 2011 gamla tider och gamla bilder. Slår mig själv på kinden fan vakna upp och inse. Men du tog en del av mig och du lever inte längre brevid mig och det ger mig flaschbaks. Jag är jag och du är du men ditt skratt och alla andra saker får mig att sakna andra också. Minns mig som den du träffade ingen annan precis som på gamla minnen och gamla dagar du gjorde mig hel men du tog en del av mig när du drog. När du flydde så tog du den sista delen av mitt hjärta du gjorde mig hel men jag är kras nu. Ta mig tillbaka då vi softa när vi chilla och tog det lungt. Du är som en bild som kommer upp men jag kan inte fly ifrån den för ditt namn är stämplat alla löften vi gav är helt tomma idag. Peace



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback