fredag igen.

3 veckor har gått tiden rinner fort iväg faktiskt. Trött som tusan idag somnade sent igår. De går upp och ner med sömnen halt ute och kallt kan de inte bli vår snart? Behöver lite vår känslor så man blir gladare. Ska försöka hinna träffa camilla ikväll min kära och bästa vän! I morgon blir det nog teddy boys i västerås så måste fixa allt till klänningen som jag ska ha. Tiden går fortare en mitt tänkande men jag försöker att vara stark. Ska kolla resan till spanien också blir nog första veckan i mars kommer att kännas konstigt att bara åka med pappa men kommer att bli skönt att komma iväg och bara få slappna av det är ju som ett hem i spanien kommer att kännas konstigt när pappa flyttar ner igen önskade ibland att jag också kunde flytta med och slippa allt här hemma. Kommer nog iallafall att bli en bra helg man gör ju den som man vill ha den. Trevlig fredag alla ni andra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback