bekännelse.

Allt gick bra idag. Kan stolt erkänna att jag är glad just nu och att jag mår bra. De är en skön känsla att få beröm av vänner att dom säger att man lyser upp att tex jimmy och linda träffa mig första gången att de inte fanns någon glimt i ögat. Idag sa linda att jag är en helt annan människa glad och det lyser i mina ögon och att dom tycker att det är otroligt kul att se mig såhär. De va som att vända på en 5 öring. Tackar för pölsa för allt stöd att man kan prata med dig att du peppar en. Guld värt samma dom andra som finns för mig. Jag har fått turen och en ny chans. Oftast så bloggar jag när jag känner för något och just nu i denna sekund kommer dessa ord från hjärtat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback