angel

Tomt här känslorna rullar runt i mitt hjärta. Känns som att tiden rinner fortare en vad den måste :( känns som att du gå vidare före mig ser dig säkert med en annan tillslut med ett leende. Det känns som att jag inte känner dig längre att jag inte minns dig och att allt som har hänt har skadat mig så hårt just nu. Fattar inte att du valde beslutet eller jag trodde aldrig det om dig. Jag har nog inte kommit över chocken att du valde ett annat liv. Lycka till och hoppas du valde rätt beslut för att rädda dig själv som du säger och jag vet att du mår dåligt eller du har ju sagt det men jag tror att du är starkare en mig. Du tog det med dig när du försvann. Mitt hjärta vill så gärna gråta ut men det är stopp just nu. Jag är förloraren och alla andra önskar jag lycka till och jag har ingen styrka till att bry mig fast jag innerst inne vill. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback