trots

Att jag varit dålig och mått jäkligt dåligt med min uttorkning så kom pölsa förbi igår. Han janne och mamma tjata på mig att drick även om det tog emot så ansträngde jag mig. Idag börjar jag att känna mig lite bättre och måste få i mig minst 1 liter till. Det är skönt attt ha folk runtomkring sig som får mig att inse att livet är något att livet inte är värt att ge upp bara för att man har gått igenom det man har gjort. Kan äntligen börja att slappna av och njuta på ett litet vis att jag fick en andra chans i livet. Jag är påväg till det livet som jag önskat mig och saknat i flera år. Jag är jag och dom som skulle sätta sig på tvären skiter jag fullständigt i för dom vet inte hur allt har varit. Man kan gå ut och ha kul dansa träffa folk skratta och le runt sin omgivning, det händer alltid något bra och positivt även om man känner att dagen är piss börjar släppa tankarna om lägenheten för att det ska bli skönt att släppa det andra. Visst kommer det att komma stunder som kommer att vara jobbiga men det är livets hårda skola. Nu är det bara att hoppas på att pölsa blir kvar till i morgon så helgen kan fortsätta att vara bra. I morgon är de dags att gadda sig och nu är man påväg till syrran för att käka och färga håret.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback