time will tell

Lugnet har lagt sig. Kan stolt säga över mig själv att den långa vägen tillbaka har gett mig ett lugn jag börjar att hitta tillbaka till mig själv det känns bra och jag mår bra och det är dom små stunderna som man ska ta hand om. Det känns som om att jag kan hantera mina pusselbitar på ett bättre sätt en tidigare. Har fattat beslutet att ta hem doris i morgon att börja gå promenader som jag också alltid mått bra av. Har träffat elisabeth idag också och det känns att för varje dag som går så läker hjärtat mera också. I morgon blir det torsdag veckor och dagarna rinner extremt fort iväg och dessa veckor har varit både bra och dåligt men när man ser sig själv knata längst den krokiga vägen och kommer fram till att den raka vägen har börjat. Jag tar ett andetag jag är nöjd just nu denna kväll känner jag lugnet och jag hoppas att framöver att varje dag kommer att vara så. Lycka till framgång är oftast som dom säger mycket skratt och bra omgivning vilket jag har varje dag och det betyder oerhört mycket för mig. Dags att lägga sig och hoppas på en lika bra dag i morgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback