Sebastian Jmt Poszepscynski

Ett inlägg till dig genom våran tid om våra minnen både bra och dåligt. Att saknaden och frustrationen alltid kommer att finnas där att jag inte kunde uppnå målet. Men jag hoppas att du har det bättre nu även om du har det som du har. Och jag hoppas att du tar itu med det som tynger dig. Trodde aldrig att vi skulle leva det liv vi gör nu men allt kan förändras snabbt, även om man har haft sina dåliga sidor så har det funnits minnen med skratt också. Tackar dig för den här tiden även om det är tufft att släppa taget så är det nått man måste göra. Jag önskar att det kommer en dag som du kan se mig som den jag är att vad jag menade med dom orden som jag alltid sagt till dig. Vi har vandrat på krokiga vägar genom dessa 4 år och jag hoppas att du kan fixa ett lugn i dig själv. För jag vet att du är en bra människa innerst inne bara det att du också mött fel folk som gjorde dig till den du var. Jag hoppas också att du fixar skolan nu och ditt nya liv som kan få dig att andas ut. Den enda som känner dig är du själv och ingen annan ska fatta dina beslut hur du vill ha det och när du vill ha det. Men jag har accepterat ditt val om att gå vidare och jag börjar att släppa det mer och mer. Känner bara ilska mot mig själv att det är såhär men inom en kort tid så är det också ett minne blott. Det va inte meningen att vi skulle kämpa på annars så hade det nog inte varit såhär. Jag skriver detta inlägg för jag vet att du kommer att läsa det och jag känner inte för att prata heller det bästa är att släppa på allt. Jag hoppas att du träffar en som kan ge dig det du söker och som kan göra dig glad på alla sätt som vi människor är värda. Jag är på väg mot ett nytt och helt spännande liv jag trodde aldrig att jag skulle träffa nya vänner eller se livet som på detta sätt som jag gjort nu dom senaste 2 veckorna och det är jag glad för att jag fick den chansen. Det är ingen som har sagt att kärlek är lätt men man överlever alltid det svåraste på ett eller annat sätt. Jag kan också säga förlåt om jag sårat dig någon gång du är en fin person bakom alla problem som vi haft, jag hoppas att du kan finna det du söker och vill med ditt liv, jag önskade också att jag kunde finnas för dig och vara lycklig för det, men jag kan inte vara lycklig för saker som du inte kan vara lycklig för mig för jag har mycket att finna och veta vad jag vill göra. Alla är vi unika. Känns skönt att lätta på orden för att komma vidare. Med detta inlägg så betyder det inte att jag grubblar på att jag vill tillbaka till det vi har haft utan jag vill släppa taget och släppa in det nya i mitt liv. Som sagt ensam är stark. Jag är inte en sån som vill ha det otalat med andra och jag vill liksom tacka för mig när det gäller att gå vidare. Även om många kanske tycker att det är helt fel. Men jag är jag och kommer alltid att vara jag. Avslutar detta inlägg med att ha det gott och tack för det som varit.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback