Nellie Rami Brittle

Kära vän skänker en tanke på dig. 3 år har gått sen du lämnade oss vi hade verkligen kul och jag önskade att jag kunde ha hjälpt dig om du bara lyfte på ditt hjärta istället för att leva med det själv. Önskade att du va bland oss för dina vänner här i sala saknar dig. Kommer aldrig att glömma alla galna minnen ute med bilen och ute vid tidö lindö slott med dom andra. Samt alla helger ute på hotellet, men också din underbara staff Nellie Brittle som va Doris bästa vän. Jag minns också minnes stunden hemma hos Katta och Freddy, din bror va en kopia av dig det va som att sitta och prata med dig. Åren går med du finns alltid i mina tankar och mina minnen, tack för dom stunder som du fick mig att le och gav oss glädje. Sov gott kära vän.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback