Just idag är jag stark.

Sådan känsla att vara glad är bra! dom små stunder som jag är glad så tar jag verkligen hand om. Stressig dag mycket att fixa för ikväll men ska bli skönt att komma iväg. Kollat på resorna nu också 4 mars blir det malaga och sen vet jag ännu hur planeringen blir när pappa flyttar om jag ska hjälpa han att köra ner saker eftersom jag fått tillbaka körkortet då också. Ska kännas skönt att komma till sitt andra hem och bara andas ut, men så är man där saknaden igen men så är det. Man får ta en dag i taget även om man vill ha allt nu nu nu ni som vet hur det är med att vilja ha allt vet vad jag pratar om. Vill också säga att jag älskar mamma otroligt mycket och hjälper och stöttar mig. Fattar inte hur hon har orkat efter allt som varit. Sitter här framför datan med en kopp choklad och är ny duschad, tänker på hur helgen har varit. Har haft det bra och helgerna går så himla fort! ska snart åka till stan och fixa det sista också även om man är sjukskriven så känner man sig stressad på nått sätt. Jag är typiskt en sån människa som inte kan ha ro eller att bara vara hemma måste göra saker blir tokig annars, det som är lite fel också när kroppen behöver läkas. Önskade också att våren kunde komma så man blir lite gladare gäller bara att sortera minnena rätt så man slipper att bli påmind om känslor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback