...

När pappa släppte av mig hemma hos mamma så gick jag längs vägen ner på gården och möttes av bil med släpkärra men såg även att min volvo stod på gården självklart så hade pölsa kommit efter jobbet och överraska mig kan ju säga att jag blev jätte glad även om jag var så sjukt trött. Vi har kört några lass till nya huset och jimmy och linda va på plats för att hjälpa till. Så nu har pölsa åkt tillbaka till sthlm och jag, mamma och janne är på dalhem och sover här tills i morgon. Har inte sovit här sen jag bröt upp med posze. Känns skumt och dystert eftersom man tänker på mycket när man är här. Att man liksom ligger i ens egen säng att man snart ska flytta att man kommer ihåg när man flyttade hit då tänkte man fan så skönt äntligen slå sig till ro men vad hände drygt 9 månader senare? Ångrade att jag sålde lägenheten för att flytta hit. Den hade jag renovera precis som man ville ha det och i ens egna stil. Men man måste släppa taget livet går vidare även om man kanske ibland bara ville spola tillbaka vissa stunder. Men jag har det jag behöver just nu dock trist att sova själv. Men i morgon är det fredag och då blir det skillnad. Tack och lov! Dags att försöka att släppa tankarna och sova. Saknar dig.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback