Det är dags att lätta på känslorna.

Helgen är över och jag har insett att jag funnit min väg i livet. Jag har fastnat för den människan som får mitt liv att flyta på som får mig att känna en känsla av livet som jag inte trodde fanns kärleken blommar ut och om det bara finns vi och det bara finns tid så finns allt i mitt liv. Som jag känner just nu så är du oändlig för mig. Har aldrig träffat någon som fått mig att känna mig själv som du gör orden räcker oftast inte till när jag vill släppa ut mina tankar och mina känslor. Jag kan kolla mig i spegeln och känna att jag är jag. Finner bara lycka. När jag fastnar i dina ögon och ditt leende gör mig varm i hela min kropp. Dina kramar och din omtanke får mig att aldrig vilja att släppa taget om dig. Om du bara visste hur du fått mitt liv att bli bra. Att du fått mig att leva och att kunna andas. Att se livet på ett annat sätt. Ditt hjärta är guld och du har fått mig att falla för dig. Önskade just nu att jag kunde krama om dig och ge dig allt i världen som du önskat dig. Jag vet att jag aldrig kommer att lämna dig och jag känner mig självsäker när jag är med dig. Jag kan bara le och jag kan bara le runtomkring alla, så länge det finns kärlek så kommer jag att kriga för dig. Trodde aldrig att jag skulle fastna för någon som dig pölsa. Jag skiter fullständigt i det gamla i mitt liv, när jag är med dig så tänker jag inte på ett dugg det dåliga som har varit. Du förgyller mina dagar och jag skulle aldrig kunna tänka tanken ett liv utan dig. Innan så trodde jag att kärlek inte var så stark som den kan vara. Jag har nog inte riktigt fattat att du fastnat för mig eftersom jag aldrig träffat en som du. Du är den starkaste länken man kan även prata om allt med dig, du får mig att skratta och att slappna av, dessa veckor har gått fort och det har blivit en stor förändring på mig jag är glad innerst inne från mitt hjärta att jag kan fylla ditt hjärta med styrka så som du har gjort med mig. Jag kommer nog aldrig att kunna tacka för att du räddade mig från det onda annars så skulle jag nog aldrig att sitt här och skriva dessa ord. Du förtjänar allt det bästa i livet och du är en kärlek som alla drömmer om, du har fötterna på jorden och hjärtat på rätt plats. Jag saknar dig så fruktansvärt då jag inte kan somna i din famn då jag känner den tryggheten som jag har jobbat på att finna i mitt liv. Jag må vara försiktig och grubblig ibland men innerst inne bakom allt finns det så mycket kärlek som jag skulle vilja ge dig. Du har gett mig en resa som jag kommer att behandla väl. Jag kommer att vara rädd om dig. Jag kommer alltid att finnas där oavsett vad som finns och vad som än händer. Jag vet att det kommer att bli en jobbig vecka i malaga att inte kunna att prata med dig men jag kommer att sitta vid stranden och drömma mig bort med dig vid min sida. Jag kommer inte att ge upp mitt liv på samma sätt som förr, för jag har sett att livet kan ge en lycka även om det finns motgångar. Jag vet innerst inne att jag kommer att klara av allt det här. Och mycket är tack vare dig att jag har vaknat upp ur allt. Nu är det bara att förlåta mig själv kvar och tilliten som är kvar. Jag brukar ligga i soffan och grubbla för mig själv vilken tur jag har som har dig. Jag kan helt ärligt från hjärtat säga att jag är just nu på det stadiet i livet då jag mådde som bäst jag kan minnas mig själv jag kan sätta hjärtat på min bröstkorg och känna mina hjärtslag. Fan vad jag har saknat detta stadie i mitt liv. Men det finns alltid ett men i allting att binda sig att bli lämnad för det dåliga sitter alltid som ett skydd från att bli sårad. Eftersom man gått igenom vissa saker men man kämpar på att inte tänka på det så mycket som man gör. För alla människor är inte lika. Jag är också glad att jag kan göra andra glada Farmor ringde nu ikväll och jag bara sa rätt ut jag mår BRA jag är lycklig just nu. Och hon sa att jag vet att du är på väg tillbaka nu jag har alltid trott på dig. Mitt hjärta värmer när jag mitt leende kan göra andra glada. Jag är jag kommer alltid att vara jag. Dom jag håller kärt betyder allt för mig. Och Pölsa jag vet att du läser detta och du ska veta att just nu så saknar jag dig sjukt mycket och att jag sitter med ett leende på läpparna och tänker på dem stunder som vi haft ihop. Du är kärlek för mig.  


Väldigt fint skrivet underbara goding. Du förtjänar att må bra och det kommer bli mera utav det . Kärleken är väldigt stark och jag tycker du har varit jätte stark på alla vis och jag vet att inget kan förstöra det här. Saknad kommer alltid att finnas när åker kram

Svar: <3
eelvann

2014-02-16 // 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback