im am sarah

 
 
hej bloggen, bakom den fasad som livet rullar varje dag då man ler fast man inte är lycklig? alla säger fint hem, du klär dig bra si och så. Du mår bättre. Men mitt inre jag, jaget är olyckligt bråkar om mig själv att jag inte orkar mera. Men vad är det som får mig att stanna kvar? häri nuet? önskade att jag slapp att känna såhär. Att kanske känna att en dag vara lycklig? Kärlek. Vad är det för ett skit? känns som om att den inte hittar hit känns som om att kärleken till mig själv att den tagit slut. Känner att det finns så många andra starka människor utan brister? Varför brast jag? varför hamnade jag här? känner ingen kärlek bara ett starkt tomt hål av saknad. Senast jag var lycklig var hemma hos peter på hans födelsedags fest sista gången jag träffade den så underbara människa på jorden. Känns som om att jag är den enda personen som lever i det förflutna fast tiden rinner så fort, varför stannade jag upp och inte lever i nuet? Varje gång som jag ser i sebbes ögon känner jag kärlek fast jag ibland saknar vissa stunder med han i början. Mycket som vi kunde ha gjort olika. Och visst finns det faser i livet som vi gått igenom på dom här 4åren, men det är svårt att förklara för han att förstå hur allt känns. Önskade ibland att han kunde se mig i ögonen och förstå ja just så här känns det. Kanske är det för hans som jag inte vill ge han den smärtan att lämna jorden då jag vet att det är jobbigt att mista kärlek? ibland känns det som om att det är fel på mig. att alla ser ner på mig efter att jag hamnade på psyk efter intoxerant? ibland så tänker jag också på att jag flyr från det som gör ont. Precis som vattumannen gör. Finns också säkert massor av folk som vill ha jobb, kärlek och pengar? och jag klagar på mitt liv. Jag är trasig. Jag saknar, jag ler mera en vad jag igentligen borde? jag måste ha haft en ängel vid min sida då jag hamnade i sista överdosen eller var det bara jag som tog för lite tabletter? jag är glad att jag försöker iaf. Nått framsteg? vem vet inte jag iaf.
 

klart att jag alltid kommer att älska dig genom allt.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback