Dags för behandling i morgon.

Ullared gick bra fynda mycket fint både jag och syrran! har fyndat lite mera idag på strömsbacka, och igår så va jag och mormor och fika hos linnea efter det drog vi till hela människan i heby och sen liljas för att käka lite. I morgon när jag är på ect så kommer lisa och tapetserar vardagsrummet så borde snart lägga upp bilder på hur fint det är här hemma! det tar sig. Men det tar tid. Väntar också på min ring nu när man har investerat sig det. Ja helg i morgon då, ska ha bettan Camillas pappilon eftersom hon drar till Halmstad. På lördag blir det hem till svärmor om jag mår bra efter ect söndag på 92 års kalas till den andra generationen på pappas sida Brundin. Känner mig mest av allt just nu i ett känslomässigt tillstånd ect i morgon möten hit och dit. Kbt ja allt, till och med jag ringde idag för att fråga om ect när jag ska vara där i morgon så kände skk från av 95 igen mig. Man har ju legat inne ganska mycket men endå pinsamt. Man vill liksom bara glömma det! Hörs.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback