torka aldrig dina tårar

jag saknar dig i min ensamhet ibland, dina andetag och ditt skratt ditt fina leende som fick
mig att känna mig speciell. Jag kan bara möta dig i mina drömmar. det kommer att ta lång tid innan
vi ses igen. Ingen var som du, varm och go. Du kände mig för bra som aldrig någon annan kommer att
göra. Om du bara visste att vissa stunder så faller jag mina tårar för dig. Jag tänder ett ljus för dig ibland.
För att behålla gnistan. Varför skulle åren gå så fort? jag va lycklig just då. jag önskade att jag ibland
kunde stanna eller att dra tillbaka tiden. Men mina bilder är mina minnen lika så mina tårar som dina diamanter.
Jag kommer alltid att älska lika mycket som jag kommer att sakna. och jag vet inte heller om jag kommer
att få träffa på lyckan igen så som du gav mig den. jag önskade att du va här nu och se mig i ögonen och säga
att allt bara kommer att bli bra igen. Ps. I love you.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback