nov 2013

jag önskade att jag kunde rulla tillbaka tiden lite och få vara som jag va innan allt hände. Jag saknar att vara stark att le i spegeln på morgonen att göra sig fin att fixa hemma och bra att veta att alla människor har en betydelse. Det känns som om samhället gör att man får ett stort krav på sig att passa in. Hatar där jag bor nu önskade att jag kunde köpa eget igen. Alla har en mening med livet men jag minns inte mitt. ECT ger biverkningar minnesförlust och man blir svagare men hellre de en 80 tabletter i veckan som gör att man får mera biverkningar, jag har mött tjejer som mått värre en vad jag gör nu och jag hoppas att det inte finns flera där ute som mår lika dåligt. Jag är väldigt duktig på att dölja mitt inre att visa att jag mår dåligt jag är duktig att visa att jag mår bra fast det inte är så. Jag brukar ta en promenad med min vän Camilla på kvällarna för att prata av mig om jobbet och så, hon känner mig och varjegång som jag kommer till min sköterska på psyk för att prata så blir jag stum. ska snart kila ut på en promenad och i morgon väntas behandling igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback