Minnen

Minnen är det viktigaste man har i livet, det är dom som får en att vara dom man är. På både gott och ont och man tycker att när man mår som bäst så önskade man att man fick stanna i den sekunden för evigt. Jag har inte direkt några framtids planer som jag hade förr. Jag kände att när jag mådde som bäst att jag hade allt. Lägenhet två fasta jobb ny bil bra ekonomi häst underbar hund. Bra vänner. Men jag lyckas alltid att vara för snäll och det är det som inte är bra! man måste lära sig att vara rädd om sig själv att folk inte kan utnyttja ens hjärta. Jag har varit utan fb nu i ett år och det är skönt. Jag skriver här när jag vill lätta på mina känslor och dela med mig med dem människor som har det tufft i livet, Att innerst inne ge inte upp! samma sak när mitt liv rasade första gången när Erik lämnade mig min första kärlek va otrogen med min kompis sparkade ut mig på gatan jag hade bara doris och fick bo med min kompis Ida i min brors lägenhet, hon va heller ingen äkta vän som ville bråka ute på krogen åkte man på stryk. Men sen efter ca 3 månader så träffade jag Sebbe vi har levt varandra nära men aldrig pratat med varandra. Han hade vänner som utnyttjade han och han såg det inte själv, tuff uppväxt med ett missbruk. Nu efter 4 år så är han ren och pluggar och jag är stolt men det tog hårt att komma hit. Men jag gjorde allt och la ner min energi på han jag va som en mamma köpte allt han ville ha och behövde men det fanns mycket bråk i det hela också. Skulle aldrig byta ut han mot en annan kille och jag önskade att han också kunde må bra igen. Den senaste tiden här hemma så har jag också märkt från det ena till det andra men det spökar precis lika mycket som i förra hemmet. Mitt i natten så vaknar vi av att tv i andra rummet slår på, jag kommer ner från övervåningen och tv är på nere samma en morgon så vaknade jag och skulle gå till köket så stod plattan på 6an. har pratat med många medium så det finns en otroligt bra som allt har stämt som hon har sagt sarah på spådam.se hon förklarade att Peter min bror sätter på tv, och sen att vi hade en annan vilsen själ som va förvirrad och inte kommit över på andra sidan så jag fick rådet att sätta mig och tända ett ljus och prata med han att kom över på andra sidan osv, och nu så är det lugnt. Samma Pares på tarotlink.se allt han har sagt om ekonomi och relationer har stämt. Vissa tror inte på detta men det har hjälpt mig mycket. och jag tycker att det är jätte intressant faktiskt. Det är ju inte billigt men det kan faktiskt hjälpa en i vissa situationer :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback