kvälls promenad avklarad.

kvälls promenaden med Krystina och Camilla är avklarad. Jag kände mig seg men jag orkade mig ut i en timme iaf! måste nå målet med vikten efter alla mediciner så att man mår bättre också. Det är tufft men man får knapra i sig Alvedon innan, Sebbe klagade på att jag hade snabb puls vet inte om det är ångesten eller om det är efter ECT idag. Har ju haft det lite jobbigt med andningen men det går säkert över. Jag pratade också med sjuksyrran idag Elisabeth om nytt jobb att få börja arbetsträna på ett nytt ställe eventuellet när de är dags med att komma tillbaka nystart tror jag är bäst för mig. Eftersom det har varit lite upp och ner med jobbet på sistone. Jag känner ibland att innerst inne så har man ett hopp även om de är tufft just nu! ska lägga mig nu iaf och kolla på serien Elsas värld på tv3play det kan jag rekomendera. Må gott alla läsare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback