Ken Ring Själen Av En Vän

Älskar att lyssna på den låten ger så otroligt mycket minnen! har träffat syrran Linnea idag varit lite på stan tagit en fika och kollat lite. Inhandlat nya piercingar till smileys och tungan för det behövdes. Lyckades att inte handla så mycket som jag brukar att göra, har mina faser att de där behöver jag och de där behöver jag inte. Jag avskyr när det är rusk väder ute det gör mig lite mera deppigare faktiskt. Va ner med Pappa till stan senare också och fixade polispappaer till Folksam för det som händer i Januari. Idioter säger jag bara fan att åtalet lades ner dom förtjänar att sitta bakom galler eftersom jag måste gå igenom detta. Men jag hoppas att polisen tar dem snart. Har försökt att komma på vad jag vill göra med mitt liv, det är tomt livsglöden är svag och jag känner oftast att man inte pallar mera. Innan jag gick in i väggen eller livskrisen som man säger så ville jag plugga till socionom och bli chef. Men har även förfrågningar från Norge till nästa sommar då jag har semester här hemma, undrar om jag ska testa det? man tjänar ju jätte bra där. Lyckades att hitta ett jobb med betalt boende också. Har ju fått mitt körkort då också. På ett sätt så är det ganska skönt att slippa ECT i morgon och att det bara är nästa vecka eftersom de va inställt förra veckan, har varit lite virrig och glömsk idag blir faktiskt lite jobbigt ibland. Väntar på att Sebbe ska komma hem från skolan hatar att vara själv, det har aldrig skrämt mig förut men det gör det nu förtiden. Fan 4 år nu i Januari helt sjukt att vi hållt ihop även om det har varit tufft. Men skulle aldrig kunna tänka mig en annan heller tänk att lära att känna en ny och den personen vet inte hur man är osv. Skulle aldrig kunna tänka mig det igen. Kommer inte på nått mera att skriva just nu. Bloggar senare.
 
Bilresan hem från Malaga i Juni med Mamma och Janne trodde aldrig att vi skulle komma hem!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback