Fars dag 2013

I morgon så är det farsdag fika hos pappa träffa syskonen. På em så ska vi hem till Sebbes pappa och sen vidare till badhuset för dom ville ha en dag där men får se om jag orkar att följa med. Pappa älskar dig jätte mycket och jag är glad att du finns för mig varje dag och att du följer med mig på mina behandlingar det betyder mycket för mig. Det känns skönt att ha dig mitt emot mig jag försöker att hjälpa dig så mycket som jag kan och jag är glad att du svarar sena kvällar som jag inte kan hålla min ångest och mina tårar och vi sitter hemma hos dig och tar en cigg och pratar om livet och jag får gråta ut. Vill innerst inne att du skulle få slippa att se mig svag men jag är glad att du orkar med mig. Att vi va vid Peters grav att vi gick en promenad i uppsala vid gravarna och tittade och att vi va på semester i September som va. Att du försöker att intala mig om livet då jag säger till dig att jag inte orkar mera. Grattis på din dag och kärlek på fars dag! det behöver du och det är du värd i mina ögon i alla fall. Ska försöka att lägga mig nu Doris kröp upp brevid mig nu och hon känner på sig att något inte är som det ska.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback