2004 - 2005

När man gick i 8 och 9an så lyssnade man alltid på denna låt bla. Man bodde i Ransta hade häst varje sommar tillbringade man i stallet med sin häst Shangri La. Min barndoms vän va Cizzi och jag såg upp till brorsan Peter grymt mycket! flyttade när jag slutade nian till brorsan och började mitt första fasta jobb på coop forum kök och restaurang i gränby. Har jobbat sedan 2005 helt sjukt. Men vissa kanske är så att man börjar sitt vuxna liv tidigt? jag kom också ihåg att när jag va 18 så sa jag alltid att jag inte skulle gadda mig för att jag hatade tatueringar och kolla nu har jag massor, man skrattar innerst inne för hur man igentligen har varit! men jag tror att livet är en lärdom och hur man blir. Vissa är svaga och vissa är starka, vissa har tur andra inte. Typ alla barndomsvänner har barn idag vissa har hus också. Om jag kommer att klara av detta så kommer jag nog att vara en stark människa tillslut.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback