permission natt i morgon

åhh är så sjukt nervös har faktiskt haft permiss på dagen idag till Sala för att fixa lite ärenden..Har införskaffat mig en dator, nya fina gardiner och ska kolla en ny soffa. Ska ta lite bilder och lägga upp i morgon. Måste lära mig att älska mig själv att acceptera att mitt hem är min trygghet, men när det inte går då? att det känns som att man bara vill öppna dörren till en ny värld. Har ni sett ps. i love you? hon ligger i sängen och kollar och släcker och tänder lampan, ungefär sådana minnesluckor har jag och det går inte bort. Man drömmer sjuka drömmar träffar läkaren någongång i veckan men när man sitter där då? vad ska man säga. Det tar stopp rädslan finns bara att bli hemskickad för tidigt och det skulle jag inte klara av. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback