Har aldrig känt att den dag som den här är den längsta.

Denna dag är verkligen seg mamma skulle komma upp till 16 och hälsa på, känns som att någon hänger på tidvisaren och man kommer ingen vart. Allt står stilla känns det som. Det enda som jag är bra på är att skriva känslor inte att tala om det längre. världen står stilla och jag kan bara formulera mig med musik och skriva här, sen då? hur fan ska jag klara av allt ? ni vet som en liten fågel som ska lära sig att flyga men som inte flyger stadigt så känns det att komma hem, man har haft sådana ångest att hjärtat slår i 10000 och att man vaknar med mardsrömmar med att man gråtande kinder, kroppen är helt slut. Du bryter ihop när du har permission är det så bra att komma hem då? att bara så kallade slussas hem. ja vi får vel se om sjukvården har rätt, trodde aldrig att jag skulle bli utskriven eftersom jag hade till den 3 mars., Men som min vän här på avd hängde sig tog överdos åkte ut och in, hallåååå? är det bättre att skicka hem folk då? för att man bryter mot reglerna ?.. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback