del mål ett.

Att förlåta mig själv för misstagen. hur fan ska jag göra med flytten ? blir det bättre om jag bara skaffar en annan lägenhet försvinner alla problemen då? blir man lyckligare att starta en ny kula? jag trodde förr att man inte kunde fly från det dom gör ont? kan man det ? jag vet inte längre men så mycket som man lagt ner på denna lägenhet, kanske den dagen man mår bra igen så kanske man saknar den så mycket? vad vet jag ingetning just nu känns det som och det gör mig arg på mig själv. vill bara spy på mitt så kallade liv. vill bara känna en aning glad gnista men går inte så bra, dessutom fick jag ny medicin idag för den andra gav mig sömn störningar med drömmar med problem fick ökad aptit så nu fick jag ytterligare 3 tabletter som ska stämma med sömn och få ett jämt humör, kul eller inte ?
 
fuck allt, fuck mig, fuck verkligheten.dagen känns som ett helvete.
 
 
 
 
 
 
upp och ner och upp, min hjärna, min själ och mitt hjärta har tagit en stor paus ifrån mig och svikit
mig kastat mig som ett trasigt papper i en sopptunna !
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback