psykatrin

Känns som om att det är många som har så emot psykatrin men det beror på vem man pratar med det gäller att träffa den rätta. Jag hade turen att jag har en bra läkare och psykolog som stöttat mig och jag slapp mediciner som psykatrin oftast är känd för. Jag bestämde mig för att klara av det utan mediciner och ville ha ECT. Det kan vara svårt att få den behandlingen men den är klart värt det! den påskyndar processen för att friskna till fortare. Hade ett samtal med Elisabeth idag min psykolog och jag har fått beröm för mina framsteg att jag blivit förändrad och jag är på väg nu till att bli jag igen. Tydligen så svarar jag inte som man ska på ECT men överläkaren bedömde att jag hade lyckats helt själv och att ECT va en liten på puttning. Det kändes varmt om hjärtat att få höra. Som jag va som värst tills nu snart är det ett år sen, och jag trodde inte just då att jag är här där jag är just nu. Jag ska bli jag så är det bara och jag ältar mycket i bloggen men det är nog för att jag är en människa med mycket känslor och har stor press på mig. Kan även tipsa om 3 bra medium som jag haft kontakt med under min resa. Jag tror på dessa och allt dom sagt har stämt jätte bra också!
 
Pares www.tarotlink.org
Sarah www.spådam.se
Maili www.spådam.se
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback