Friday to day.

Idag så är det fredag och på måndag så är det ECT som gäller igen, sen nyår hm undrar vad man ska önska sig till nästa år. Jag är glad att jag lyckats att ta mig dit jag är idag med både mig själv och Sebbe. Den 2 januari firar vi hela 4 år ihop och tiden går så sjukt fort! jag är glad att jag har en sån fin kille att dela mitt liv med, man känner varandra mer och mer och man blir starkare ju mera man får kämpa för saker. Jag är glad att han har kommit på sin nya väg i livet. Det har varit tufft för han och jag trodde aldrig att han ville finna den styrkan att lämna drogerna och dom idiot vännerna som han har haft. Han hade fixat en bild på mig från Spanien som kontakt bild på mig och jag tyckte att jag va skit ful men för första gången i vårat liv ihop så säger han, du är jätte fin här den finaste bilden som jag har på dig. Har aldrig hört han säga så! älskar verkligen våra minnen från Spanien det är så sjukt mysigt där nere. Min pappa flyttar till Malaga i April och jag ska ev åka med han i Februari i en vecka och bara vara. Det kommer att bli tomt här hemma utan han eftersom vi umgås och pratar varje dag, vi bor mitt emot varandra och han följer med mig på ECT osv. Jag försöker att visa kärlek och brukar att skicka sms på kvällarna då jag känner mig nere att jag älskar både pappa och mamma, jag har lärt mig att man ska ta vara på nära och kära innan man skiljs åt i livet. Jag kanske inte alltid är den bästa men jag försöker i alla fall att kämpa mig framåt. Idag är det en dag som jag mår lite bättre en vad jag brukar och det är jag glad för. Trevlig kväll mina kära läsare och tack för dom som läser min blogg. Det betyder mycket för att komma fram till målet att må bra igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback