oj länge sen .

vad ska jag säga ? tabletterna har fått mig på fokus i mitt liv och jag har fått mig två underbara vänner runt omkring mig. klart att man saknar vissa saker i livet som jag ennu inte har klarat av att uppnå. jag och camilla tog bilen till ullared och det var härligt att bara komma iväg må jag säga, jag är lite starkare tack vare av andra männsikor som varit där jag var. den hemskaste tiden i mitt liv men endå att släppa de som gör ont att släppa taget av det gamla och hoppa vidare. Det fanns en tid då det kom upp människor i ens liv som man saknade, men jag har på ett sätt lärt mig att lägga det åt sidan och förstå att gamla saker aldrig kan bli så som man ville leva det.. just då skulle man ha tagit vara på dom fina stunder även om ovissheten och fienderna står bakom min rygg så finns det djup kärlek till de även dom som lärt sig att hata mig.


» J

jag vill inte tycka dåligt om dig, jag känner inte att jag har känt dig tillräckligt bra för att känna så mycket negativt emot dig som jag gjorde. jag ber om ursäkt för att jag bara valde sida utan att egentligen känna dig. jag skriver inte mitt namn men med tanke på min intitial som jag lämnade här så vet du nog mycket väl vem jag är. jag vet inte vad jag ska tycka om dig men det enda jag vet är att jag inte kan tycka något negativt om dig, eftersom att jag inte känner dig egentligen. du har mitt nr om du vill skicka ett sms. jag kommer inte att vara otrevlig som sist. jag må vara elak bra många gånger, men det är inte min rätt att vara elak gentemot dig. take care.

2012-09-02 // 23:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback