jag kan, jag hoppas och jag vill.

Idag är jag lycklig ! jag känner mig bra idag och jag ler för den jag är idag. Jag känner mig omtyckt av dom som tycker om mig och visar revir mot dom som försöker bryta det bra i mig. Idag är en dag som känns jag klarar allt jag är stark jag vet vem jag innerst inne är, visst är de en skön känsla? sitter här i soffan ny duschad ska iväg till jobbet med doris på besök sen vidare med camilla på tjej kväll i plushuset i Avesta ! så jäkla mys. Man behöver unna sig ibland att känna att man är bra! Love it, don´t drop it.
 
 
 
 
 
 
jag ska aldrig mera göra dig besviken detta är jag för några år sen, sån jäkla bra tjej jag va stark och de är där jag är på väg nu, att minnas hur man är men jag lovar er att befinna sig i en livsskris är stort för er som aldrig varit där, man tappar botten man tappar topppen man tappar allt. ska dessutom skriva ut en novell här.
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback