älska livet som att du älskar dig själv.

iLåt dig att få stanna upp, att andas att tänka från januari 2011 en genom gång, träffade en människa som jag blev förälskad i med ett stort missbruk och liak så omgivningen en pressad situation bara någon månad innan ny separerad från den stora kärleken som man levt med i några år, tuff tid insjuknade svårt på våren tog ett tag att komma tillbaka jobben pendlade och pressen blev mera och skolan lika så. jag gav mig in i ett liv som igentligen inte var jag "droger" efter en del upp och ned gångar så splittras vårat så kallat gäng efter våran semester i Malaga. Jag satte ett krav tillmin kärlek vill du vara med mig så får du välja bort drogerna och satsa på ett mognare liv vilket ledde till att allt splittrades jag förstår att jag var en del i det men lika bra så.. inget blev som jag tänkt för en missbrukare så kan man inte bara sluta! då kom det onda ett hårt halvår som jag trodde att jag skulle gå under men jag höll mig fast i svett tårrar och ensamhet. Våren kom ennu en resa till malaga och ennu mera problem med folk som trakasserade om gamla problem , mitt upp i det så skiljde sig mamma och pappa och vips så var jag där blödande magsår och en livvskris som fick mig att nästan offra mitt egna liv... Just nu i detta skede.. ska ni veta att innan dessa två år så finns de en sorg av en storebror som också gick bort, så inte konstigt att det kom som det kom? men jag är sotl att jag är jag.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback